BERGSTAMMEN, OUD WORDT NIEUW EN BRAND - Reisverslag uit Indein, Myanmar van Twan Robbeson - WaarBenJij.nu BERGSTAMMEN, OUD WORDT NIEUW EN BRAND - Reisverslag uit Indein, Myanmar van Twan Robbeson - WaarBenJij.nu

BERGSTAMMEN, OUD WORDT NIEUW EN BRAND

Door: Twan Robbeson

Blijf op de hoogte en volg Twan

29 Januari 2013 | Myanmar, Indein

Dinsdag begint met de felicitaties aan Marian over te brengen. We vertrekken vroeg met een boottocht van meer dan 45 minuten over een spiegelglad Inle Lake. Zo vroeg in de ochtend hangt de ochtendnevel nog boven het water en doemen al varend de silhouetten van de vissers op. Buiten het ronken van de boot is het stil op het water dit in tegenstelling tot Indein waar deze dag de vijfdaagse markt is ....

• 31 Januari 2013 - 17:19

Kees En Rina:

Hoi reizigers,

Ja het was handiger geweest om eerst alle 3 de verslagen te lezen en dan te reageren, maar ik weet uit ervaring hoe leuk het is om ook wat van je eigen kikkerlandje terug te horen dus nog maar een reactie. Het klinkt allemaal geweldig!!. Twan en Bert zijn de piepers al afgegeven!!!

Groetjes Rina en Kees

Zo te lezen een mooie reis, wij hebben er ook zin in.
    Marian gefeliciteerd met je verjaardag, wel een mooie plek om je verjaardag te vieren.